Co poradzić na trudne do wykorzystania słowa kluczowe
Podejmując czasami zlecenie na napisanie, wydawałoby się prostego tekstu, stajemy przed nie lada dylematem. O tym, na czym polega problem wiedzą chyba wszystkie osoby, które w bólach przechodziły przez proces docierania początkującego copywritera. No bo jak do w miarę logicznego ciągu słów nagle wsadzić na przykład słowo kluczowe Hurtownia Fotowoltaika Łomianki. Jest to na pozór bezsensowne połączenie niczym niepowiązanych ze sobą wyrazów. Nic bardziej mylnego, jak powiedziałby klasyk. Taki dziwny zlepek słów to jest to, co internauci zazwyczaj wpisują w oknie przeglądarki, szukając interesujących ich wyników. W normalnym tekście, o co najmniej średniej wartości merytorycznej nie ma raczej szans na jakiego potworka językowego. Ale w presell page, czy popularnych preclach, możemy lekko nagiąć zasady pięknego języka polskiego, a konkretnie interpunkcji. Pomijając przecinek lub kropkę, możemy stworzyć na pozór jednolity ciąg słów kluczowych. Jest to niezbędny zabieg, aby roboty Google, dla których przeznaczony jest ten wytwór wyobraźni autora, mogły odpowiednio zareagować. Dzięki takiej nieco karkołomnej sztuczce początkujący copywriter cały, moderator syty, a klient zadowolony. Czasami jednak sztuczki z interpunkcją nie pomagają i mimo wielkiego wstydu trzeba stworzyć takiego „babola”.