Każde przedsiębiorstwo wymaga profesjonalnego, dobrze zaprojektowanego biura. Niezależnie od profilu działalności właściciel powinien mieć miejsce gdzie gromadzona jest dokumentacja oraz w razie konieczności wystawiane faktury, rozliczana księgowość czy załatwiane sprawy kadrowe. Do tego konieczne jest odpowiednie wyposażenie tego miejsca. Biurka i regały powinny być dostosowane do rzeczy, które będą w nich przechowywane. Biurka powinny mieć duże blaty, aby łatwo było zarządzać często skomplikowaną dokumentacją – czasem konieczne jest, zwłaszcza w księgowości, aby widzieć wiele faktur na raz. Regały z kolei powinny być na tyle wysokie i szerokie aby pomieścić segregatory z dokumentacją, a jak powszechnie wiadomo, nie są to zbyt mało gabarytowe rzeczy. Ważnym jest także łatwość w utrzymaniu czystości. Meble nie powinny być zbyt ozdobne, aby nie osiadał na nich kurz, a także zaprojektowane zgodnie z zasadami ergonomii pracy, tak aby korzystanie z nich nie było zbyt problematyczne dla pracowników.